Nová firemní identita a logo společnosti ALTRON reflektují změny v portfoliu služeb, řešení a vývoji softwaru, které se více orientují na aktuální potřeby a požadavky zákazníků. Zároveň uchovávají odkaz na zkušenosti, úspěchy, profesionalitu a stabilitu společnosti nejen na českém trhu.
„Významné zjednodušení našeho loga podporuje aktuální trendy a inovační přístup, který je dnes pro firmy v našem oboru klíčem k úspěchu. Nová firemní identita plně reflektuje náš aktivní přístup k novým technologiím, například v oblasti řízení cloudu, internetu věcí nebo efektivních a sofistikovaných řešení pro datová centra,“ uvedl Milivoj Uzelac, zakladatel společnosti a předseda dozorčí rady společnosti ALTRON.
„Změna loga a komunikace směrem k trhu, zákazníkům, odborné veřejnosti a partnerům je vždy běh na dlouhou trať. Díky dlouhodobé spolupráci se studiem Najbrt, které je autorem předchozích i současné verze vizuálu společnosti, se podařilo vymyslet moderní a vyvážené pojetí, které pomůže ALTRONU v dalším rozvoji,“ dodal Jan Rezek, marketingový ředitel společnosti ALTRON.
Přechod k nové firemní identitě a logu bude postupný a je plánován v průběhu celého roku. Již nyní se s novým pojetím lze setkat například na webových stránkách společnosti a v dalších komunikačních kanálech.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist