Martin Kusák přichází z Uherského Hradiště, kde pracoval jako idea maker a senior graphic designer v agentuře ImperialMedia a podílel se na přípravě vizuální identity značek Fatra, Baťa, Moravia Comfort, Topnatur či Royal Nature.
Dalibor Borovec zase působil ve společnosti Upsalagraphicdesign a Wal1, zabývající se grafickým designem a firemními vizuálními styly. Kromě standardních agenturních činností pracoval také na „walldesignu“ – zkrášlování firemních a bytových prostor, hotelů, barů, kaváren a restaurací.
„V posledních měsících se daří nám, našim klientům i trhu, proto jsme se rozhodli investovat do rozvoje naší agentury. Postupně proměňujeme její identitu a ladíme prostory, investujeme do rychlejších serverů a posilujeme náš tým. Odchodem Adély Geislerové na mateřskou jsme ztratili nejen výraznou grafičku, ale také schopného ‚traffica‘, který organizuje práci na studiu. Proto jsme zareagovali tím, že jsme přijali hned dva zkušené a osobité grafiky. Pro naše klienty je to jasný signál, že jsme připraveni rychle a kvalitně zvládnout příliv nových zakázek a zadání,“ říká Roman Šťastný, výkonný ředitel agentury AETNA.
AETNA je charakteristická zejména tím, že ji pojí dlouhodobé vztahy s klienty. Se společnostmi Hewlett Packard, AUTOCONT, Tech Data Distribution, AT Computers nebo Walmark spolupracuje už déle než deset let. Dlouhotrvající spolupráce ji pojí také se značkami Continental Barum, OC Nový Smíchov, NC Královo Pole, Mattel, Samsung, Xella nebo s Kaspersky Lab. V letošním roce pak zvítězila i ve výběrovém řízení společnosti Pivovaru Staropramen a připravuje pro něj zásadní podzimní kampaň značky Ostravar.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist