Martin Charvát vedl jako kreativní ředitel agentury Leo Burnett, Mark BBDO a posledních osm let právě úspěšnou českou nezávislou agenturu Konektor. Podílel a podílí se na mnoha českých i mezinárodních reklamních kampaních u nás i ve světě. O kreativitě v reklamě přednáší externě na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Studio Remembership se věnuje především budování značek a ve svém portfoliu má české i mezinárodní klienty. Martin Charvát bude mít ze své pozice na starosti především tvorbu komunikačních a kreativních strategií a vedení kreativních procesů.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist