Martin Charvát vedl jako kreativní ředitel agentury Leo Burnett, Mark BBDO a posledních osm let právě úspěšnou českou nezávislou agenturu Konektor. Podílel a podílí se na mnoha českých i mezinárodních reklamních kampaních u nás i ve světě. O kreativitě v reklamě přednáší externě na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Studio Remembership se věnuje především budování značek a ve svém portfoliu má české i mezinárodní klienty. Martin Charvát bude mít ze své pozice na starosti především tvorbu komunikačních a kreativních strategií a vedení kreativních procesů.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist