Martin Charvát vedl jako kreativní ředitel agentury Leo Burnett, Mark BBDO a posledních osm let právě úspěšnou českou nezávislou agenturu Konektor. Podílel a podílí se na mnoha českých i mezinárodních reklamních kampaních u nás i ve světě. O kreativitě v reklamě přednáší externě na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Studio Remembership se věnuje především budování značek a ve svém portfoliu má české i mezinárodní klienty. Martin Charvát bude mít ze své pozice na starosti především tvorbu komunikačních a kreativních strategií a vedení kreativních procesů.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist