Zbyněk Haindl před tím, než nastoupil do Nestlé, pracoval ve společnosti Sara Lee na pozici junior brand manager. V Nestlé dosud úspěšně působil v oddělení marketingu kávy, nápojů, v trade marketingu, a také v týmu manažerů pro klíčové zákazníky.
Zuzana Travencová specialistkou pro vyvážený životní styl výrobce Nestlé - čtěte ZDE
Stéphane Bosshart ředitelem technické divize Nestlé, Nataša Matyášová se přesunula do švýcarské centrály - čtěte ZDE„Zbyňkovy zkušenosti z oddělení marketingu, trade marketingu a prodeje jsou ve spojení s jeho schopností vést lidi a komerčními znalostmi skvělým základem pro úspěch,“ říká Martin Mittner, ředitel divize kulinářských výrobků ze společnosti Nestlé Česko a Slovensko.
Během svého předchozího působení v Nestlé pracoval mj. jako key account manažer pro Tesco, jako manažer kategorie horkých nápojů či jako manažer značky NESCAFÉ a CARO.
Vystudoval mezinárodní obchod na VŠE.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist