Zbyněk Haindl před tím, než nastoupil do Nestlé, pracoval ve společnosti Sara Lee na pozici junior brand manager. V Nestlé dosud úspěšně působil v oddělení marketingu kávy, nápojů, v trade marketingu, a také v týmu manažerů pro klíčové zákazníky.

„Zbyňkovy zkušenosti z oddělení marketingu, trade marketingu a prodeje jsou ve spojení s jeho schopností vést lidi a komerčními znalostmi skvělým základem pro úspěch,“ říká Martin Mittner, ředitel divize kulinářských výrobků ze společnosti Nestlé Česko a Slovensko.

Během svého předchozího působení v Nestlé pracoval mj. jako key account manažer pro Tesco, jako manažer kategorie horkých nápojů či jako manažer značky NESCAFÉ a CARO.

Vystudoval mezinárodní obchod na VŠE.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist