Jan Lukavský v posledních letech působil na obdobných pozicích mimo jiné jako obchodní a marketingový ředitel společnosti Solodoor, dlouhá léta pracoval také jako manažer České pošty.

Hlavním úkolem nového marketingového manažera bude posilovat veřejné povědomí o společnosti CrossCafe original a získávat tak nové zákazníky.

Vystudoval Západočeskou univerzitu v Plzni (obor Ekonomika a management) a poté získal titul MBA na Nottingham Trent University (Velká Británie).

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist