Martina Lambert pracuje v bankovnictví a finančnictví již od roku 1999. Jako PR a marketingový manažer pracovala např. pro rakouskou CA IB v Praze, dále pro Dresdner Bank CZ, kde zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace. Až do srpna 2014 vedla marketing a komunikaci v LBBW Bank CZ, kde poslední rok souběžně působila i jako ředitelka facility managementu a transakčních služeb. Do MONETA Money Bank přišla v říjnu 2016 a má zde na starosti strategii interní a externí komunikace. Dále zodpovídá za CSR aktivity banky a za komunikaci značky MONETA jako zaměstnavatelské značky (employer branding).
Martina Lambert vystudovala ekonomickou fakultu na Západočeské univerzitě v Plzni a marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě. Absolvovala také London School of PR a získala titul MBA na IPFM (Institute of Industrial and Financial Management) v Praze. Hovoří anglicky a německy.
Ve volném čase se věnuje rodině a sportu, zejména běhu, inline bruslení, jízdě na kole či plavání.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist