Jan Müller má 20 let komplexních zkušeností s marketingovou komunikací, vedl postupně týmy a projekty v komunikačních agenturách, v médiích a na klientské straně.

Po manažerských pozicích v reklamních agenturách zastával od roku 2006 funkci marketingového ředitele TV Prima. Jeho další kroky vedly v roce 2008 do čistě mediálního prostředí, konkrétně do agentury OMD Czech na pozici Client Service Director, kde si doplnil zkušenosti o oblast mediálních strategií a plánování. Zde byl zodpovědný mimo jiné i za mediální launch Air Bank. V květnu 2013 pak přestoupil do České spořitelny, kde se staral o retailovou marketingovou komunikaci značky včetně jejích dceřiných společností až do listopadu 2016.

MONETA Money Bank bude zodpovídat za veškeré marketingové aktivity banky.

Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Je ženatý a má tři děti.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist