Jan Müller má 20 let komplexních zkušeností s marketingovou komunikací, vedl postupně týmy a projekty v komunikačních agenturách, v médiích a na klientské straně.
Martina Lambert vede interní a externí komunikaci MONETA Money Bank - čtěte ZDE
Lucie Leixnerová tiskovou mluvčí MONETA Money Bank - čtěte ZDEPo manažerských pozicích v reklamních agenturách zastával od roku 2006 funkci marketingového ředitele TV Prima. Jeho další kroky vedly v roce 2008 do čistě mediálního prostředí, konkrétně do agentury OMD Czech na pozici Client Service Director, kde si doplnil zkušenosti o oblast mediálních strategií a plánování. Zde byl zodpovědný mimo jiné i za mediální launch Air Bank. V květnu 2013 pak přestoupil do České spořitelny, kde se staral o retailovou marketingovou komunikaci značky včetně jejích dceřiných společností až do listopadu 2016.
V MONETA Money Bank bude zodpovídat za veškeré marketingové aktivity banky.
Jan Müller vystudoval ekonomii, marketing a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Je ženatý a má tři děti.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist