Zuzana Kadlečková vyhrála výběrové řízení na post manažerky sociálních médií české pobočky skupiny Coca-Cola. Se značkou ji pojí delší spolupráce, od léta 2015 byla zodpovědná za eventy a postupně převzala řízení kompletní brand experience místní pobočky Coca-Cola Hellenic.
„Fascinuje mě současné prorůstání reálného a on-line světa, tzv. phygital marketing. Na několika eventech jsme dokázali, že je to správná cesta, a to asi ve výběrovém řízení rozhodlo,“ míní Kadlečková, která se stane součástí mezinárodního týmu pro digitální marketing, bude se podílet na globálních konceptech a adaptovat je pro český trh.
Než nastoupila k výrobci limonád, pracovala přes deset let pro mobilního operátora T-Mobile.
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist