Zuzana Kadlečková vyhrála výběrové řízení na post manažerky sociálních médií české pobočky skupiny Coca-Cola. Se značkou ji pojí delší spolupráce, od léta 2015 byla zodpovědná za eventy a postupně převzala řízení kompletní brand experience místní pobočky Coca-Cola Hellenic.
„Fascinuje mě současné prorůstání reálného a on-line světa, tzv. phygital marketing. Na několika eventech jsme dokázali, že je to správná cesta, a to asi ve výběrovém řízení rozhodlo,“ míní Kadlečková, která se stane součástí mezinárodního týmu pro digitální marketing, bude se podílet na globálních konceptech a adaptovat je pro český trh.
Než nastoupila k výrobci limonád, pracovala přes deset let pro mobilního operátora T-Mobile.
Absolvovala Vysokou školu ekonomickou.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist