Lenka Heřmanová působila v Lagardere Active ČR čtyři roky na pozici Head of Business Development, předtím prošla manažerskými pozicemi v Centrum Holdings a McKinsey & Company.

Lenka Heřmanová a její tým zodpovídá za příjmy z klasické webové reklamy, reklamy v digitálních streamech, programatického prodeje, speciálních digitálních operací a e-commerce. Jde tedy o příjmy ze všech aktivit online portfolia Lagardere Active ČR, které zahrnuje weby evropa2.cz, frekvence1.cz, youradio.cz, humr.cz, koule.cz, zet.cz či pigy.cz a další, sociální sítě spjaté s těmito značkami a také několik obchodně zastupovaných webů.

„Hlavním úkolem pro nejbližší měsíce je posílení obchodního týmu a navyšování digitálních příjmů ve všech formách. Největší potenciál vidím v silném portfoliu sociálních sítí, multiplatformním propojení audio komunikace a také v komercializaci našeho rostoucího videoobsahu, ať už klasickými videospoty nebo přímo product placementem či sponzoringem jednotlivých videopořadů,“ upřesňuje plán pro tento rok Heřmanová.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist