Jan Horák během své poměrně dlouhé pracovní kariéry měl možnost pracovat v marketingových a obchodních odděleních předních bank na českém trhu. Svou pracovní kariéru v oblasti financí zahájil v mBank, kde byl šéfem marketingu pro Českou a Slovenskou republiku. V Citibank Europe působil ve vedoucích pozicích on-line marketingu, digital business developmentu a customer experience v rámci top afluentního segmentu retailového bankovnictví v České republice a Maďarsku. Aktivně se podílel na tvorbě marketingových a digitálních strategií, mediálním plánování a vytváření kampaní po výkonnostní marketing či strategických obchodních partnerství, například s on-line prodejcem Mall.cz.

Hlavní úlohou Jana Horáka v jeho nové funkci je navázat na dlouhodobé budování značky banky a upevnění její pozice v prostředí, které je stále více digitální.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist