Monika Buřičová má více jak osm let zkušeností z oboru marketingových komunikací. Svoji kariéru začala v síťové PR agentuře Hill+Knowlton Strategies, kde pracovala na projektech pro mezinárodní i lokální klienty především z oblasti financí, IT, právních služeb či FMCG. Poté působila jako Senior Communications Manager ve fullservisové agentuře Comunica a od roku 2014 i jako PR Manager v největší české public relations agentuře AMI Communications. V AMI měla na starosti komunikační projekty pro Českou pojišťovnu, Hypoteční banku či Raiffeisen stavební spořitelnu, kde mimo jiné startovala také CSR projekt Nadace Simony Krainové.

Vystudovala Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, obor Marketingové komunikace.

Ve volných chvílích ráda sportuje či se věnuje hyperrealistické malbě a fotografování.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist