Xerox počátkem roku představil 29 inovovaných modelů tiskáren a multifunkcí. Jaké nové technologie a koncepty jsou s novinkami spojeny a čím mohou firmám pomoci k optimalizaci a zefektivnění tiskového prostředí?
Zaměřili jsme se na kvalitu, flexibilitu, výkon a bezpečnost. Způsob práce se mění, ze stolních počítačů se přesouvá do našich kapes. Neradi s sebou taháme kupy papírů, a přesto na schůzkách nebo u klientů potřebujeme mít potřebné dokumenty k dispozici.
Naše nové portfolio je napojeno na softwarovou platformu ConnectKey, s jejíž pomocí vzniká důmyslný ekosystém, který právě tohle všechno umožňuje. Optimalizaci a zjednodušení pracovních postupů usnadňuje výběr vhodné velikosti stroje podle konkrétní potřeby zákazníka.
generální ředitelka společnosti Xerox Česká republika, Slovensko a Maďarsko.
Absolvovala Evropský polytechnický institut, obor ekonomie a zahraniční obchod. V minulosti mj. pracovala na různých manažerských pozicích ve společnosti O2.
Zařízení řady VersaLink a AltaLink, která jsou vybavena právě zmíněnou technologií ConnectKey, automatizují zpracovávání dokumentů, jsou napojena na cloud, mají jednoduchou obsluhu a přednastavené tiskové aplikace, které si můžete libovolně přizpůsobit. Stroje jsou zabezpečené a modulární. Maximálně se přizpůsobí zákazníkům.
V posledních měsících opět ve firmách rezonují témata spojená právě se zmíněnou bezpečností. Stroje vybavené technologií ConnectKey nabízejí víceúrovňové bezpečnostní prvky. Můžete jednoduše přiblížit o co jde?
Jak jsem již zmínila, technologie ConnectKey je vlastně důmyslný ekosystém, nadstavba nad tiskovou flotilou. Zajišťuje komplexní bezpečnost jednotlivých součástí systému. Nabízí ochranu proti neoprávněným přístupům na zařízení, udržuje bezpečnost důvěrné komunikace a informací pomocí kódování a přepisování obrázků; prověřuje pokusy o přístup na zařízení a chrání data i zařízení před zneužitím.
Jsme si vědomi toho, že bezpečí dat je klíčová věc v každé firmě, proto spolupracujeme se špičkami v oboru, mezi které patří například McAfee.
Výrobci tiskových řešení již řadu let rozšiřují své nabídkové portfolio o produkty a služby z dalších segmentů. Jde například o systémy pro řízení a archivaci dokumentů...
Xerox je již několik let světovým lídrem v oblasti řízení, správy a vytěžování dokumentů. Služby spojené s řízením dokumentů jsou velkou částí našeho portfolia. Právě i díky novým strojům budeme moci být nyní ještě flexibilnější. Služby spojené s tiskovým prostředím jsou totiž v mnoha firmách cestou k opravdu velkým úsporám a vyšší efektivitě práce. Pro každou firmu navrhujeme řešení přesně podle jejích potřeb. Součástí procesu je tak analýza stávajícího stavu, na základě které se teprve navrhuje optimalizace a vhodné řešení.
Podle statistik analytiků v minulosti rostl počet uživatelů řízených tiskových služeb. Nakolik populární jsou řízené tiskové služby v prostředí tuzemských podniků?
Počet společností, které tyto služby využívají stále roste. Dříve to byla doména spíše nadnárodních korporací, ale v současné době výhody řízených tiskových služeb objevují i malé firmy. Přirozeně tak, jak se liší jejich velikost, způsob práce i druh podnikání, liší se jejich potřeby. Jediné co všechny spojuje je potřeba zvýšit produktivitu zaměstnanců, ušetřit na nákladech, nemít starosti se zbytečnou administrativou a možnost se plně věnovat svému vlastnímu byznysu.
Plná verze rozhovoru otištěného v ICT revue 6/2016.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist