Jan Dobiáš (51) vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, s prací v marketingu a komunikaci má více než 25 leté zkušenosti. Naposledy působil ve společnosti AAA Auto v pozici Group Marketing and Communication Director, kde řídil a realizoval veškeré komunikační aktivity firmy v České republice, na Slovensku, v Rusku, Maďarsku a Polsku. Dříve také pracoval pro společnosti jako Mars Confectionery, Philip Morris nebo Goodyear Dunlop Europe.

„Jsem velmi rád, že se nám podařilo přivést tak zkušeného manažera, jakým Jan bezesporu je. Jeho hlavním úkolem bude zlepšit koordinaci a efektivitu všech našich marketingových aktivit, zvýšit úroveň zákaznického servisu a paralelně posílit spolupráci mezi oběma odděleními,“ říká David Vaněk, generální ředitel sázkové kanceláře Fortuna.

„Mým cílem je navázat na všechno, co se dosud v marketingu a péči o zákazníka povedlo vybudovat a pokusit se posunout dosud dosažené zase o stupínek výš. Zaměřím se zejména na aktivity, které z naší značky udělají jedničku na trhu nejen v sociálních médiích, ale i ve všech ostatních oblastech komunikace,“ říká Jan Dobiáš.

Jan Dobiáš je ženatý a má dvě děti, jeho celoživotním koníčkem je sport, závodně dělal cyklistiku, v zimě preferuje lyže. Dále se věnuje cestování, které je pro něj inspirací k hledání nových přístupů v osobním i pracovním životě.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist