Petr Hlavica nastoupil na pozici PPC specialisty. Předtím působil jako marketingově-obchodní specialista ve společnosti LAC, dříve pracoval také v oblasti kvality a testování v mezinárodní korporaci Jonckers Translation & Engineering.

Zdeňka Fiala přišla do Betteru začátkem června z vydavatelství Economia, kde 5 let působila jako team leader a specialista firemní propagace. V současné době má na starosti koordinaci projektů pro společnosti Liko-s, Meatest a Rapool. 

Tomáš Foltas se z pozice specialisty na PPC kampaně a sociální sítě posunul na pozici senior projektového manažera. Přebírá vedení projektů pro dopravně-logistickou společnost MOSS logistics, realitní skupinu STING a společnost TESCOMA.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist