Petr Hlavica nastoupil na pozici PPC specialisty. Předtím působil jako marketingově-obchodní specialista ve společnosti LAC, dříve pracoval také v oblasti kvality a testování v mezinárodní korporaci Jonckers Translation & Engineering.
Zdeňka Fiala přišla do Betteru začátkem června z vydavatelství Economia, kde 5 let působila jako team leader a specialista firemní propagace. V současné době má na starosti koordinaci projektů pro společnosti Liko-s, Meatest a Rapool.
Tomáš Foltas se z pozice specialisty na PPC kampaně a sociální sítě posunul na pozici senior projektového manažera. Přebírá vedení projektů pro dopravně-logistickou společnost MOSS logistics, realitní skupinu STING a společnost TESCOMA.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist