Lenka Benetková začínala v ostravských regionálních novinách a pak pracovala sedm let jako ředitelka inzerce dnešní Vltava – Labe – Media v regionu severní Moravy a Slezska. V roce 2009 vstoupila do nového projektu vydavatelství Mladá fronta – týdeníku Sedmička, kde měla na starosti vybudování obchodu a chod pobočky ve stejném regionu severní Moravy.

Od roku 2012 působí v Praze, kde se věnovala budování a rozvoji obchodních oddělení časopisů a Euro E15 ve vydavatelství Mladá fronta. V roce 2016 nově obchodně stavěla ekonomickou divizi s vlajkovým titulem v podobě týdeníku Euro, kde dohlížela vedle printů a eventů také na on-line reklamu a multimediální projekty.

„Od příchodu Lenky Benetkové si slibujeme zefektivnění obchodního vedení jednotlivých obchodních týmů i jednotlivců a také růst prodejů online prostoru na našem webovém magazínu Flowee,“ říká Marek Pavlas, který zůstává CEO BigMedia a nově se stává jejím jednatelem. Díky zapojení Benetkové do obchodní exekutivy se nyní bude Marek Pavlas více věnovat strategickému rozvoji projektů celé skupiny BigBoard.

V roce 2017 dosáhl BigBoard rekordního obratu přes miliardu korun a i díky akvizici společnosti RailReklam dosáhl 58% podílu na trhu venkovní reklamy v ČR.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist