Kristýna Vysloužilová se stala insight manažerkou Marketingového institutu. Zároveň bude pracovat pro Institut interní komunikace. Bude zodpovědná za analýzu dat v oblasti marketingu a interní komunikace. Kromě toho se bude podílet na přípravě témat, která obě instituce prezentují na školeních a seminářích pro odborníky z marketingu a interní komunikace i pro zástupce TOP managementu.

Dosud působila ve výzkumné agentuře Ipsos, kde se starala o oblast CSR a Employer Brandu. Své zkušenosti chce uplatnit v Institutu interní komunikace, který se Employer Brandu a společenské odpovědnosti tuzemských firem věnuje.

Kristýna Vysloužilová také pracovala v agenturách Young & Rubicam a FleishmanHillard. Tam se věnovala interním kampaním a dalším marketingovým činnostem.

Momentálně přednáší na Fakultě sociálních věd UK, kde dokončuje doktorské studium.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist