Kristýna Vysloužilová se stala insight manažerkou Marketingového institutu. Zároveň bude pracovat pro Institut interní komunikace. Bude zodpovědná za analýzu dat v oblasti marketingu a interní komunikace. Kromě toho se bude podílet na přípravě témat, která obě instituce prezentují na školeních a seminářích pro odborníky z marketingu a interní komunikace i pro zástupce TOP managementu.

Dosud působila ve výzkumné agentuře Ipsos, kde se starala o oblast CSR a Employer Brandu. Své zkušenosti chce uplatnit v Institutu interní komunikace, který se Employer Brandu a společenské odpovědnosti tuzemských firem věnuje.

Kristýna Vysloužilová také pracovala v agenturách Young & Rubicam a FleishmanHillard. Tam se věnovala interním kampaním a dalším marketingovým činnostem.

Momentálně přednáší na Fakultě sociálních věd UK, kde dokončuje doktorské studium.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist