Petr Orálek bude mít na této pozici za úkol zabezpečit propojení obchodních a marketingových aktivit společnosti s cílem zvýšit výnosy firmy.

Naší bezprostřední prioritou je digitální placený obsah, jehož podíl v celkových tržbách by se měl neustále zvyšovat. Pozornost zaměříme vedle klasického inzertního obchodu i na další rozvoj content marketingu, za který už získal mediální dům Economia několik ocenění,” říká Petr Orálek, který se v médiích se pohybuje více než 25 let a v minulosti působil v ČTK a MF DNES.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist