Petr Orálek bude mít na této pozici za úkol zabezpečit propojení obchodních a marketingových aktivit společnosti s cílem zvýšit výnosy firmy.
“Naší bezprostřední prioritou je digitální placený obsah, jehož podíl v celkových tržbách by se měl neustále zvyšovat. Pozornost zaměříme vedle klasického inzertního obchodu i na další rozvoj content marketingu, za který už získal mediální dům Economia několik ocenění,” říká Petr Orálek, který se v médiích se pohybuje více než 25 let a v minulosti působil v ČTK a MF DNES.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist