Poradenská společnost Bisnode si zvolila Microsoft jako strategického dodavatele cloudových technologií a specifických produktů, aby urychlila svou digitální transformaci a poskytla zákazníkům efektivnější a konzistentní přístup k obchodním datům.
„Důvěryhodná globální platforma Microsoft pomůže klientům Bisnode uspokojit rostoucí poptávku po globálním obchodním systému v reálném čase tím, že jim umožní rychlejší aktualizace, škálování, zvýšení rychlosti a dostupnosti informací pro zákazníky, kteří spoléhají na svá data při vyhledávání nových obchodních příležitostí,“ říká generální ředitel Bisnode pro Českou republiku a Slovensko Jiří Skopový. „Cílem projektu je především posunout využitelnost a práci s CRM na novou úroveň, pomoci klientům, kteří užívají produkty Microsoft Dynamics, aby díky datům a analytiky od Bisnode i Dun & Bradstreet dokázali efektivněji řídit své zákaznické portfolio, lépe pracovat s daty pro marketing a zefektivnit prodeje pomocí kvalitnějšího cílování na generování leadů,“ vysvětlil Jiří Skopový.
Bisnode bude podporovat jádrové aplikace a vytvářet nové služby na platformě Microsoft Azure a plánuje využívat inteligentních cloudových služeb od Microsoftu k modernizaci aplikací. Současně bude vyvíjet analytiku stojící na základech řešení od Microsoftu. Tím by mělo dojít k obohacení služeb pro zákazníky a rozšíření možností, jak pracovat s ekonomickými informacemi v prostředí, které zná velké množství uživatelů v České republice a na Slovensku.
Data o firmách od Bisnode budou mimo jiné k dispozici v rámci systému Microsoft Dynamics 365. Díky datovým službám Microsoft Common Data Service budou integrována základní obchodní data o všech českých a slovenských podnikatelských subjektech a zákazníkům umožní kvalifikovat obchodní případy a současně zachovat synchronizaci. To jim usnadní udržovat databáze bez duplikací, chybných záznamů a zároveň vybírat jen „zdravé“ zákazníky a partnery.
Dnešní společnosti využívají datové a analytické služby společnosti Bisnode pro prodej a marketing, řízení rizik, řízení dodavatelského řetězce, hodnocení potenciálních zákazníků a řízení úvěrové historie mezi obchodními společnostmi (B2B). Dynamics 365 je novou generací inteligentních podnikových aplikací, která umožňuje organizacím růst, vyvíjet se a transformovat tak, aby uspokojily potřeby zákazníků a získaly nové příležitosti. „Díky této integraci dat stávající zákazníci společnosti Bisnode, kteří jsou také uživateli Microsoft Dynamics 365, získají výhody dat integrovaných přímo do jejich systémů CRM, což usnadní jejich procesy a umožní přístup k informacím způsobem, který šetří značné množství času a zvyšuje produktivitu,“ uzavřel Jiří Skopový z Bisnode.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist