Spokojenost uchazečů po zavedení řešení vzrostla, což společnosti L’Oréal, která dostává více než milion žádostí o zaměstnání ročně, umožnilo zvládat ještě větší množství uchazečů. Niilesh Bhoite, Chief Digital Officer for HR společnosti L’Oréal k tomu říká: „Výsledky prvních 10 000 přijímacích pohovorů ukazují, že Mya s téměř 92 % našich uchazečů naváže efektivní komunikaci a dosáhne téměř 100% spokojenosti. Zpětná vazba od našich uchazečů byla skvělá. Mnozí se nechali slyšet, že pohovor probíhal snadno a na opravdu osobní úrovni.“

„Naše skupina v rámci snahy o celkovou transformaci a digitalizaci personální agendy udělala díky tomuto partnerství krok vpřed. Tato nová a velmi výkonná technologie posiluje poradenskou úlohu našich personalistů a umožňuje jim opravdu se soustředit na kvalitativní a lidskou dimenzi výběrových řízení,“ říká Jean-Claude Le Grand, Executive Vice-President Human Relations společnosti L’Oréal.

Řešení na míru

Aby mohlo být vytvořeno individuální řešení, přesně odpovídající potřebám náboru ve skupině, dodává L’Oréal konkrétní kritéria, která musí uchazeči o jednotlivé pozice splňovat, a se společností Mya spolupracuje na obohacení nástroje. Chatbot od společnosti Mya dokáže uchazečům klást věcné dotazy, aby zjistil, zda jejich profil odpovídá požadavkům dané pozice: Jste k dispozici k datu zahájení stáže a po celou dobu jejího trvání? V jakém jste nyní ročníku a jak dlouhý je váš studijní program? Bude potřeba provést nějaké dílčí změny, abyste mohl/a vyplnit přihlášku? Máte pro mne nějaké otázky týkající se firemní kultury, přijímacího řízení nebo příslušné pracovní pozice? Tento typ nezaujatého, objektivního dotazování jde nad rámec životopisu a inteligentním způsobem zjednodušuje hledání nových talentů.

Platforma Mya je uživatelsky příjemná a kdykoli a kdekoli dostupná přes mobilní telefon. Mya se od samého začátku prezentuje jako chatbot. Po skončení této první fáze kontaktují vybrané uchazeče samotní personalisté. To je obzvláště přínosné v situaci, kdy mnoho uchazečů o zaměstnání nemá dostatečné množství informací o tom, co se s jejich žádostí děje. Tato technologie poskytuje uchazečům průběžně upozornění a aktualizace, takže celý proces působí příjemněji, ohleduplněji a více se zaměřuje na jednotlivce.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist