Mikuláš Procházka přišel do Etnetery z technologické firmy ACTUM Digital, kde působil jako marketingový ředitel pro Českou republiku, německy mluvící země a Holandsko. V Etneteře se bude kromě vedení týmu zaměřovat hlavně na propojení marketingu a byznysu.
„Mikuláš má dlouholeté zkušenosti s řízením marketingu a komunikace významných firem i na mezinárodní úrovni. Jsme moc rádi, že se rozhodl k nám přidat. Jeho hlavním úkolem je užší spolupráce marketingu s obchodním oddělením a komunikace směrem k potenciálním klientům,“ říká Petr Votoček, výkonný ředitel společnosti Etnetera.
Mikuláš Procházka se marketingu věnuje už od roku 2005. Kromě ACTUM Digital působil také ve společnostech MasterCard, Grafton Recruitment a LMC, kde mimo jiné založil a pořádal populární NeKonference.
Vystudoval obor Anglický jazyk, literatura a společenské vědy na Karlově univerzitě, je mu 39 let, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří historie, rybaření a hudba.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist