Mikuláš Procházka přišel do Etnetery z technologické firmy ACTUM Digital, kde působil jako marketingový ředitel pro Českou republiku, německy mluvící země a Holandsko. V Etneteře se bude kromě vedení týmu zaměřovat hlavně na propojení marketingu a byznysu.

„Mikuláš má dlouholeté zkušenosti s řízením marketingu a komunikace významných firem i na mezinárodní úrovni. Jsme moc rádi, že se rozhodl k nám přidat. Jeho hlavním úkolem je užší spolupráce marketingu s obchodním oddělením a komunikace směrem k potenciálním klientům,“ říká Petr Votoček, výkonný ředitel společnosti Etnetera.

Mikuláš Procházka se marketingu věnuje už od roku 2005. Kromě ACTUM Digital působil také ve společnostech MasterCard, Grafton Recruitment a LMC, kde mimo jiné založil a pořádal populární NeKonference.

Vystudoval obor Anglický jazyk, literatura a společenské vědy na Karlově univerzitě, je mu 39 let, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří historie, rybaření a hudba.

 

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist