Roman Trzaskalik (43) přichází do Plzeňského Prazdroje ze společnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post ředitele a viceprezidenta pro marketing v Saudské Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil většinu svého profesního života, po absolvování oboru ekonomie na Technické univerzitě v Ostravě zde začal pracovat nejprve na pozici obchodního zástupce, posléze se přesunul do marketingu společnosti Opavia. Odtud vedla jeho profesní cesta na vrcholné manažerské posty v mateřském Danone.
Roman Trzaskalik výrazně sází na týmovou práci, jeho cílem je podpora jednotlivých členů marketingu Prazdroje. Ze své pozice se zaměří na inovace a inovativní komunikaci pro další rozvoj kategorií a značek Prazdroje.
Ve volném čase se věnuje rodině, rád cestuje, lyžuje a hraje golf. Je milovníkem piv, zejména ležáků.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist