Petr Bažant (42) začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO, které náleží do Omnicom Media Group. V roce 1997 ze skupiny odešel, aby zastával pozici Deputy Managing Director v agentuře MediaCom. Následně působil jako mediální ředitel v Universal McCann a v roce 2001 se vrátil zpět do Omnicomu. Zde postupně zastával pozice mediálního ředitele OMD, Managing Directora OMD a od roku 2008 byl zodpovědný také řízení nákupního sdružení Opera. Současně mezi roky 2006 a 2010 působil na pozici Trading Director pro CEE. V roce 2010 se pak stal CEO Omnicom Media Group a tuto funkci zastával až do roku 2018. Od listopadu 2019 nově působí jako Managing Partner skupiny KNOWLIMITS.
„Tuto změnu a novou příležitost v profesním životě vítám. Do KNOWLIMITS Group nastupuji s jasnou vizí, jak tuto etablovanou značku s rostoucím klientským portfoliem a velkým potenciálem dále rozvíjet. Chci se zaměřit na služby poskytované klientům a podílet se na přípravě inovativních nástrojů, které se stávají nezbytnou přidanou hodnotou, kterou klienti od své mediální agentury očekávají,“ říká Petr Bažant, který bude v rámci skupiny agentur KNOWLIMITS zodpovídat především za řízení obchodních vztahů, výzkum a rozvoj nových produktů skupiny.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist













