Petr Bažant (42) začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO, které náleží do Omnicom Media Group. V roce 1997 ze skupiny odešel, aby zastával pozici Deputy Managing Director v agentuře MediaCom. Následně působil jako mediální ředitel v Universal McCann a v roce 2001 se vrátil zpět do Omnicomu. Zde postupně zastával pozice mediálního ředitele OMD, Managing Directora OMD a od roku 2008 byl zodpovědný také řízení nákupního sdružení Opera. Současně mezi roky 2006 a 2010 působil na pozici Trading Director pro CEE. V roce 2010 se pak stal CEO Omnicom Media Group a tuto funkci zastával až do roku 2018. Od listopadu 2019 nově působí jako Managing Partner skupiny KNOWLIMITS.

„Tuto změnu a novou příležitost v profesním životě vítám. Do KNOWLIMITS Group nastupuji s jasnou vizí, jak tuto etablovanou značku s rostoucím klientským portfoliem a velkým potenciálem dále rozvíjet. Chci se zaměřit na služby poskytované klientům a podílet se na přípravě inovativních nástrojů, které se stávají nezbytnou přidanou hodnotou, kterou klienti od své mediální agentury očekávají,“ říká Petr Bažant, který bude v rámci skupiny agentur KNOWLIMITS zodpovídat především za řízení obchodních vztahů, výzkum a rozvoj nových produktů skupiny.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist