Pro Kofolu je příznačné, že svým zaměstnancům dává příležitost růst stejným tempem, jakým roste samotná společnost. Karel Hrbek se na komunikaci jejích značek podílí 15 let a jeho nástupce, Pavol Chalupka, s krátkou přestávkou 13 let. Karel se nejdříve věnoval vlajkové značce Kofole Original a pomohl jí vytvořit silné spojení s motivem lásky. Poslední roky držel ochrannou ruku nad marketingem všech značek společnosti Kofola ČeskoSlovensko.

Historie Pavola Chalupky v Kofole je ještě pestřejší. Jako brand manažer se nejdříve věnoval značkám Jupí a Jupík, poté mu byla svěřena ikonická značka Kofola Original na Slovensku. Po téměř čtyřech letech využil příležitost a jako senior brand manažer řídil až do roku 2012 marketing značek Vinea, Snipp, Chito či Top Topic. Posledních 5 let působil jako šéf týmu celého portfolia vod, včetně klíčové značky Rajec. 

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist