„Ve společnosti Lego je zaměstnanec středem všeho, co děláme, proto se denně snažíme naslouchat tomu, co chtějí a potřebují,“ říká v rozhovoru pro Hospodářské noviny Petr Horský, personální ředitel továrny Lego v Kladně.

„Velkým rizikem je, když management dělá byznys sám se sebou, tedy domnívá se a myslí si, že ví, co je pro zaměstnance dobré a co jim vyhovuje. Komunikaci s nimi ale podcení. Máme spoustu nástrojů na to, jak od zaměstnanců zpětnou vazbu získávat a jak ji následně aplikovat do praxe.

Pokud si třeba budeme povídat, v kontextu věku nebo úrovně vzdělání zaměstnanců, o diverzitě a inkluzi, tak jedním z interních nástrojů ve společnosti Lego je finanční poradenství, kdy odborník uvnitř firmy je zaměstnancům k dispozici a radí jim například s hypotékou nebo leasingem. A takových benefitů máme ve společnosti přímo pro zaměstnance více,“ dodává Horský.

Projekt vznikl ve spolupráci se společností Randstad HR Solutions.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist