Hana Kovářová přichází do Raiffeisenbank z pozice marketingové ředitelky České pojišťovny, kde působila od roku 2010 a ve své funkci odpovídala mimo jiné za řízení značky a budování zákaznícké zkušenosti. Předtím byla také součástí týmu, který v České republice zakládal pojišťovnu Direkt a působila i v poradenské společnosti Accenture. Hana Kovářová vystudovala Fakultu informatiky a statistiky na pražské VŠE, poté získala titul MBA na Sheffield Halam University.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist