Pavel Jechort si do brandingové agentury Hrivnák přináší zkušenosti marketingového ředitele pojišťovny Allianz. Jako konzultant bude pro klienty hodnotit výkon jejich marketingu a pomáhat jim nastavit strategii tak, aby jim marketing přinášel peníze.
Velký potenciál se podle Pavla Jechorta skrývá ve výkonnostním digitálním marketingu. Součástí úspěšné firemní strategie musí být i marketing. Právě s návratností investic do marketingu bude Pavel Jechort firmám pomáhat. Součástí konzultantských služeb bude vyhodnocení stávajícího marketingu a následný návrh řešení. Změny pomohou firmám k tomu, aby jejich marketing byl transparentnější a méně nákladný.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist