Pavel Jechort si do brandingové agentury Hrivnák přináší zkušenosti marketingového ředitele pojišťovny Allianz. Jako konzultant bude pro klienty hodnotit výkon jejich marketingu a pomáhat jim nastavit strategii tak, aby jim marketing přinášel peníze.

Velký potenciál se podle Pavla Jechorta skrývá ve výkonnostním digitálním marketingu. Součástí úspěšné firemní strategie musí být i marketing. Právě s návratností investic do marketingu bude Pavel Jechort firmám pomáhat. Součástí konzultantských služeb bude vyhodnocení stávajícího marketingu a následný návrh řešení. Změny pomohou firmám k tomu, aby jejich marketing byl transparentnější a méně nákladný.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist