Šimon Slavík se v oboru PR pohybuje pátým rokem. Svou dosavadní kariéru strávil celou v AMI Communications, kam nastoupil v roce 2011. Vyzkoušel si práci na nejrůznějších pozicích a dosavadní zkušenosti získal díky spolupráci s klienty převážně z finančního a korporátního sektoru (KPMG, Havel, Holásek & Partners, Atradius a další). PR však zajišťoval i klientům z oblasti průmyslu, kultury či sportu.

Šimon Slavík hovoří plynně anglicky a pasivně francouzsky.

Je velkým milovníkem kultury ve všech jejích podobách, především se zajímá o film, literaturu, výtvarné umění a divadlo. Ve volném čase se aktivně věnuje fotografování, turistice či literární tvorbě.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist