Šimon Slavík se v oboru PR pohybuje pátým rokem. Svou dosavadní kariéru strávil celou v AMI Communications, kam nastoupil v roce 2011. Vyzkoušel si práci na nejrůznějších pozicích a dosavadní zkušenosti získal díky spolupráci s klienty převážně z finančního a korporátního sektoru (KPMG, Havel, Holásek & Partners, Atradius a další). PR však zajišťoval i klientům z oblasti průmyslu, kultury či sportu.

Šimon Slavík hovoří plynně anglicky a pasivně francouzsky.

Je velkým milovníkem kultury ve všech jejích podobách, především se zajímá o film, literaturu, výtvarné umění a divadlo. Ve volném čase se aktivně věnuje fotografování, turistice či literární tvorbě.

 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.
 | Předplatné HN+ je zcela bez reklam.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist