Alena Týfová bude mít na starost především přípravu a realizaci promoakcí a zajištění marketingových aktivit ve spolupráci s obchodními partnery a dodavateli. Zároveň se bude věnovat propagaci produktů a značky Lenovo. Zkušenosti v tomto oboru získala jako Marketing Specialist ve společnosti Obermeyer Helika, kde byla zodpovědná za přípravu a realizaci marketingové strategie společnosti.

V současnosti dokončuje studium práv na Masarykově univerzitě v Brně a mezi její záliby patří architektura a design, zimní sporty a závěsná akrobacie.

Aneta Fialová nastupuje na manažerský post po téměř dvouleté zkušenosti se zajišťováním marketingových aktivit společnosti Lenovo na našem trhu. Jako Marketing Manager bude zodpovědná za plánování a realizaci veškerých marketingových kampaní v České republice. Před nástupem do společnosti Lenovo působila ve společnosti Tutor, kde se věnovala přípravě sezónních i dlouhodobých marketingových kampaní, tvorbě propagačních materiálů a správě webových stránek a sociálních sítí.

Aneta Fialová vystudovala Mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze.

K jejím koníčkům patří cestování, sport a hra na klavír.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist