Clever Monitor je prvním nástrojem na přímý marketing s umělou inteligencí, který se sám učí, jak klientovu kampaň co nejlépe optimalizovat a tím i snižovat reálné náklady. Správně vytvořené directmailingové kampaně patří mezi nejefektivnější nástroje, jak oslovit nové, ale i stávající zákazníky. Clever Monitor navíc díky propracovanému analytickému modulu dokáže poznat chování zákazníků a na základě získaných dat optimalizovat další kampaně pro jejich větší dosah.
"Naše řešení pomáhá klientovi efektivně komunikovat s jeho odběrateli. Umíme sledovat aktivitu jednotlivých odběratelů, identifikovat jejich technologické pozadí, tzn. zda čte své e-maily v telefonu, tabletu, či na počítači. Kampaně začínáme analyzovat již v jejich průběhu a klient je může upravit v reálném čase. Slovo spam neznáme. Garantujeme, že při správném dodržování pravidel žádný z námi rozeslaných e-mailů neskončí jako spam," říká výkonný ředitel Clever Monitoru Lukáš Hakoš.
V České republice patří k zákazníkům Clever Monitoru např. ČEZ, Ondrášovka, Factoring České spořitelny, Ministerstvo zahraničních věcí ČR nebo Magistrát hlavního města Prahy.
Clever Monitor
Článek byl publikován v ICT revue 6/2016.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist