Clever Monitor je prvním nástrojem na přímý marketing s umělou inteligencí, který se sám učí, jak klientovu kampaň co nejlépe optimalizovat a tím i snižovat reálné náklady. Správně vytvořené directmailingové kampaně patří mezi nejefektivnější nástroje, jak oslovit nové, ale i stávající zákazníky. Clever Monitor navíc díky propracovanému analytickému modulu dokáže poznat chování zákazníků a na základě získaných dat optimalizovat další kampaně pro jejich větší dosah.

"Naše řešení pomáhá klientovi efektivně komunikovat s jeho odběrateli. Umíme sledovat aktivitu jednotlivých odběratelů, identifikovat jejich technologické pozadí, tzn. zda čte své e-maily v telefonu, tabletu, či na počítači. Kampaně začínáme analyzovat již v jejich průběhu a klient je může upravit v reálném čase. Slovo spam neznáme. Garantujeme, že při správném dodržování pravidel žádný z námi rozeslaných e-mailů neskončí jako spam," říká výkonný ředitel Clever Monitoru Lukáš Hakoš.

V České republice patří k zákazníkům Clever Monitoru např. ČEZ, Ondrášovka, Factoring České spořitelny, Ministerstvo zahraničních věcí ČR nebo Magistrát hlavního města Prahy.

Clever Monitor

Článek byl publikován v ICT revue 6/2016.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist