Michaela Mašková do divize nastoupila po dlouhodobé externí spolupráci s Bistrem, kdy pracovala jako digitální nomád. Stála při vzniku agentury Spectra a podílí se na jejím dalším rozvoji. Za úkol zde bude mít vedení kreativního týmu a zodpovědnost za kreativní výstupy. Předtím působila v agenturách Saatchi & Saatchi nebo Proximity Prague.
Marieta Kajabová v minulosti působila v agenturách Apploud Digital a Peppermint, kde byla zodpovědná za obsah a strategii pro sociální sítě značek Jaguar, Bang & Olufsen, Dobrá voda, TUC a jiné. Ve Spectře bude mít na starosti zejména lokalizaci globálních kampaní a povede projekty pro dosavadní klienty, jakými jsou například Philips nebo Adidas. Rovněž se bude aktivně podílet na dalším budování agentury a nových obchodních příležitostí.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist