Michaela Mašková do divize nastoupila po dlouhodobé externí spolupráci s Bistrem, kdy pracovala jako digitální nomád. Stála při vzniku agentury Spectra a podílí se na jejím dalším rozvoji. Za úkol zde bude mít vedení kreativního týmu a zodpovědnost za kreativní výstupy. Předtím působila v agenturách Saatchi & Saatchi nebo Proximity Prague.


Marieta Kajabová v minulosti působila v agenturách Apploud Digital a Peppermint, kde byla zodpovědná za obsah a strategii pro sociální sítě značek Jaguar, Bang & Olufsen, Dobrá voda, TUC a jiné. Ve Spectře bude mít na starosti zejména lokalizaci globálních kampaní a povede projekty pro dosavadní klienty, jakými jsou například Philips nebo Adidas. Rovněž se bude aktivně podílet na dalším budování agentury a nových obchodních příležitostí.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist