Zdeňka Zlatušková působila před svým nástupem do agentury Gong téměř tři roky v Omnicom Media Group, kde řídila projekty pro sociální sítě. Na starosti měla i spolupráci s influencery. Právě oblasti influencer marketingu se bude agentura Gong nyní věnovat.
„Gong tak se svou expertízou ve sféře získaných médií doplní služby agentury Bistro Social, která zaštiťuje oblast vlastněných sociálních médií, a divizi Isobar zastřešující placená média,“ vysvětluje Ondřej Pavelek, šéf agentury Bistro Social.
„Prioritou pro mě je, abychom klientům nabízeli řešení, která budou nejen nápaditá, ale také efektivní. I proto v integraci týmů vidím velký potenciál pro klienty skupiny i mimo ni,“ dodává Zlatušková.
Přidejte si Hospodářské noviny mezi své oblíbené tituly na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist