Lenka Křivancová přichází s více než dvaceti lety praxe z oblasti strategického marketingu, PR a komunikace s celou řadou kariérních úspěchů při budování a správě komunikačních projektů v mezinárodních korporacích. Pět let sbírala zkušenosti ze segmentu výroby a služeb v Bosch Group a několik roků působila také v investiční skupině Natland Group. Do společnosti Sodexo – Služby u klienta přichází z vysoce konkurenčního prostředí logistické společnosti Kühne + Nagel, kde měla na starosti B2B marketing a korporátní i produktovou komunikaci s důrazem na globální strategické projekty.

„Z profesního hlediska vítám, s jakou energií se Sodexo pustila do změn ve své interní struktuře – do digitalizace procesů, inovací a efektivnějšího řízení projektů klientského servisu. Prostředí velkých změn je pro mě vždy výzvou, jak vybudovat a rozvíjet nové marketingové koncepty a oživit tak digitální i tradiční komunikaci firmy,“ říká Lenka Křivancová.

Ve své nové roli bude Lenka Křivancová úzce spolupracovat s pobočkami v regionu CEE. Díky tomu bude mít přístup k nejnovějším trendům z oblasti gastronomie a efektivní správy budov, které pak bude možné aplikovat i na tuzemském trhu.

Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.

  • Veškerý obsah HN.cz
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Ukládejte si články na později
  • Všechny články v audioverzi + playlist