Lenka Křivancová přichází s více než dvaceti lety praxe z oblasti strategického marketingu, PR a komunikace s celou řadou kariérních úspěchů při budování a správě komunikačních projektů v mezinárodních korporacích. Pět let sbírala zkušenosti ze segmentu výroby a služeb v Bosch Group a několik roků působila také v investiční skupině Natland Group. Do společnosti Sodexo – Služby u klienta přichází z vysoce konkurenčního prostředí logistické společnosti Kühne + Nagel, kde měla na starosti B2B marketing a korporátní i produktovou komunikaci s důrazem na globální strategické projekty.
„Z profesního hlediska vítám, s jakou energií se Sodexo pustila do změn ve své interní struktuře – do digitalizace procesů, inovací a efektivnějšího řízení projektů klientského servisu. Prostředí velkých změn je pro mě vždy výzvou, jak vybudovat a rozvíjet nové marketingové koncepty a oživit tak digitální i tradiční komunikaci firmy,“ říká Lenka Křivancová.
Ve své nové roli bude Lenka Křivancová úzce spolupracovat s pobočkami v regionu CEE. Díky tomu bude mít přístup k nejnovějším trendům z oblasti gastronomie a efektivní správy budov, které pak bude možné aplikovat i na tuzemském trhu.
Přidejte si Hospodářské noviny
mezi své oblíbené tituly
na Google zprávách.
Tento článek máteje zdarma. Když si předplatíte HN, budete moci číst všechny naše články nejen na vašem aktuálním připojení. Vaše předplatné brzy skončí. Předplaťte si HN a můžete i nadále číst všechny naše články. Nyní první 2 měsíce jen za 40 Kč.
- Veškerý obsah HN.cz
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Ukládejte si články na později
- Všechny články v audioverzi + playlist