BeNative Kdo je současnou mediální hvězdou českého byznysu? Role osobní image je v byznysu důležitá. Často jsou to právě konkrétní osobnosti, které reprezentují profil a hodnoty firmy, již vlastní nebo... ▪ 6 min. čtení
BeNative Lemur 2025: spousta inspirace Celkem 65 trofejí bylo letos v červenci rozdáno při jubilejním ročníku České ceny za PR. Připomínáme některé zajímavé projekty. ▪ 8 min. čtení
BeNative Lemur 2025 - výkladní skříň září už 20 let Česká cena za PR – nejprestižnější ocenění projektů public relations v Česku – oslavila letos 20 let existence. Každoročně se klání... ▪ 1 min. čtení
On-line, ale osobní "On-line a on-line a on-line." Taková byla reakce jednoho z dotázaných na otázku v rámci hlavního lednového tématu čísla - co nejvíce ovlivní v... 16. 1. 2013 ▪ 2 min. čtení
Trh v roce 2013 Do prvního letošního vydání časopisu jsme pro vás připravili materiál shrnující možný vývoj a trendy v tomto roce. Oslovili jsme odborníky z... 16. 1. 2013 ▪ 25 min. čtení
Chceme na českém trhu dominovat Electro World má v příštích dvou letech velké ambice: "Chceme na českém trhu dominovat," říká Miroslav Němec, ředitel správy nemovitostí této... 16. 1. 2013 ▪ 11 min. čtení
Jaký bude příští rok? Nejsem přehnaná optimistka, ale věřím, že se obchodům bude dařit lépe. Hlavním motorem této změny by mohly být e-shopy a s nimi spojené všechny... 19. 12. 2012 ▪ 2 min. čtení
Zisk není vždy jediný smysl Miloslav Hlavsa nastoupil do Coopu už v roce 1991, a to do oddělení IT, protože po absolvování Elektrotechnické fakulty na ČVUT hledal práci u... 19. 12. 2012 ▪ 12 min. čtení
Slevy ano, ale dlouhodobé "V posledních měsících se jednoznačně projevuje trend šetřit. Více se kupují privátní značky a levnější zboží," říká v rozhovoru Martina Horká,... 19. 12. 2012 ▪ 10 min. čtení
Obchodníci, buďte vidět! Stále častější používání digitálních technologií pro informování zákazníků v obchodech může být jen znakem dnešní doby, avšak důležité je... 14. 12. 2012 ▪ 5 min. čtení
Všechno je o lidech Tak jsem si přečetla, že podle průzkumu společnosti Nielsen u nás klesá spotřebitelská důvěra. Češi začínají být pesimističtí ohledně osobních... 22. 11. 2012 ▪ 2 min. čtení
Budoucnost placení "Bezkontaktní" se stalo v poslední době doslova sloganem ve světě maloobchodu. Myslím, že docela právem někteří říkají, že je to stejně velká... 19. 10. 2012 ▪ 2 min. čtení
Slevy ano, ale dlouhodobé "V posledních měsících se jednoznačně projevuje trend šetřit. Více se kupují privátní značky a levnější zboží," říká v rozhovoru Martina Horká,... 22. 10. 2012 ▪ 10 min. čtení
Mobilní platby 2012 Ve čtvrtek 11. října se konala v centru současného umění DOX konference "Mobilní platby 2012", kterou pořádaly časopisy Bankovnictví a Regal z... 12. 10. 2012 ▪ 1 min. čtení
Malý formát, velké plány A je to potvrzené. Malé prodejny mají budoucnost. A co nás o tom tak přesvědčilo? Jednak Makro konečně oficiálně v médiích potvrdilo, že... 21. 9. 2012 ▪ 2 min. čtení
Produkty za euro mají budoucnost "S dnešní Evropou není něco v pořádku," míní výkonný ředitel společnosti Unilever pro oblast střední Evropy, Moti Keren. V rozhovoru pro Regal... 24. 9. 2012 ▪ 12 min. čtení
Dostat se ještě blíž Společnost IGD se pokusila identifikovat pět nejdůležitějších trendů, které budou v druhé polovině roku provázet evropský maloobchod a které by... 15. 8. 2012 ▪ 2 min. čtení
Slevové kupony v Makru opět v září Společnost POS Media Europe připravila pro velkoobchodní střediska Makro Cash & Carry v ČR akci v podobě zákaznických kuponových knížek. Ty by... 7. 8. 2012 ▪ 2 min. čtení
Spar plánuje internetový obchod Obchodní řetězec Spar plánuje v Česku zprovoznit internetový obchod. 28. 6. 2012 ▪ 2 min. čtení
Malá italská spojka Sociální sítě fungují, a pokud jde o obchodní řetězce, tak fungují velmi dobře. Dokázalo to šíření jedné zprávy o Tescu z minulého týdne, která... 20. 6. 2012 ▪ 2 min. čtení