Společnosti stále častěji monitorují servery, na nichž vypukla diskuse vůči jejich firmě, včetně určení autora, jehož příspěvek kampaň...
10. 8. 2015 ▪ 2 min. čtení
Týž výrobek lze různým lidem prodat odlišně pojatou reklamou
Účinná reklama musí umět oslovit správný typ zákazníka, správnou cílovou skupinu. Moderní marketing rozlišuje několik „nákupních“...
20. 7. 2015 ▪ 4 min. čtení
Nezáleží na kráse obalu. Rozhoduje nevědomí a mozek
Nejde o to, co se zákazníkovi více líbí a co je hezčí. Jde především o to, jakého cíle tím chtějí výrobci dosáhnout. Pokud máme přesně definován...
6. 6. 2015 ▪ 2 min. čtení
Účinnost každé reklamy lze předem určit
U standardní televizní reklamy bývá míra pozitivních a negativních emocí 60 ku 40 % ve prospěch pozitivních, nebo lepší. Pokud je reklama pod...
1. 6. 2015 ▪ 2 min. čtení
Jsme přesyceni audiovizuální reklamou a chybí nám dotyky
V současné době digitalizace získává dotyk znovu svůj původní význam. Fyzický kontakt je pro člověka pradávnou potřebou, spojuje nás s vnějším...
20. 5. 2015 ▪ 2 min. čtení
Chcete zvýšit tržby? Váš obchod musí působit na všechny smysly
Aplikací vhodně zvolené vůně lze zvednout tržby až o 6 % nebo prodloužit délku prodlévání v obchodě o 16 %. Aplikace vůně navyšuje i ochotu...
14. 5. 2015 ▪ 2 min. čtení
Pokud nezaujmete během jedné vteřiny, jste marketingově mrtví
Ústředním problémem marketingu současné doby je „boj o pozornost“ zákazníka. Reklamní působení se scvrklo na vteřinovou komunikaci....
7. 5. 2015 ▪ 2 min. čtení
Většina produktů se neuplatní, protože současný marketing je neefektivní
Jednou z hlavních výhod neuromarketingu může být snížení finanční zátěže, kterou s sebou nese reklama. Reklama může být koncipována relevantněji...
27. 4. 2015 ▪ 2 min. čtení