Jaroslav Jančík

bloger ▪ psycholog a analytik neuromarketingu

Absolvoval Pedagogickou fakultu a Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Působil na katedře psychologie Pedagogické fakulty v Ústí nad Labem, řadu let pracoval jako psycholog (mj. konstruoval přístroj pro zaznamenávání mozkových alfa-vln). Opakovaně pobýval pracovně v Číně, Holandsku a Rusku, spolupracoval na projektu psychosomatické kliniky v rakouském Imstu a Reha-centru ve Windischgarstenu. Od roku 2008 se intenzivně zabývá neuromarketingem jako externista Katedry marketingové komunikace na Vysoké škole finanční a správní v Mostě. Spolupracuje se zahraničními odbornými centry: od předního představitele neuromarketingu v Německu Dr. Hanse-Georga Häusela získal souhlas k používání jeho patentově chráněné typologie a metodiky k výzkumným účelům, po osobní návštěvě využívá i výsledky laboratoře neuroekonomie Zhejiangské univerzity v čínském městě Hangzhou.

Účinnost každé reklamy lze předem určit

U standardní televizní reklamy bývá míra pozitivních a negativních emocí 60 ku 40 % ve prospěch pozitivních, nebo lepší. Pokud je reklama pod...
1. 6. 2015 ▪ 2 min. čtení