Akviziční kampaně lidi rozčilovaly "Zrušili jsme velké akviziční mediální kampaně, snížili jsme reklamace o polovinu, odchody zákazníků až o 60 % a ve spokojenosti jsme druzí,"... 19. 12. 2012 ▪ 13 min. čtení
Propisky už nefungují Dosavadní "odbytový" přístup v Tonu přestal v krizových dobách fungovat. Nový marketér značky Jan Juza povolal do zbraně designéry, což firmě... 22. 11. 2012 ▪ 10 min. čtení
Za televizi chytrou, lepší, inovativní Zatímco v České republice se prozatím ustalují základní praktické mantinely pro využití product placementu, v zahraničí jsou o pár kroků dále. 26. 3. 2012 ▪ 7 min. čtení
Digitální naděje a palčivější problémy Než hledat spásu pouze ve skvělých digitálních projektech pro venkovní reklamu, je potřebnější vrátit se k základům tohoto kanálu a stávající... 28. 11. 2011 ▪ 5 min. čtení
Rádi se vyhneme módě product placementu V televizi Ameriku neobjevíte, říká Martin Jaroš, marketingový manažer T-Mobilu. Kreativní experimenty se ale osvědčují, například krátké... 28. 11. 2011 ▪ 11 min. čtení
Konec social shoppingu Před dvěma lety vstoupil s velkou pompou na český internetový palouk nevšední projekt nákupů na internetu, Zoot. Proč se nevyplatila sázka na... 28. 11. 2011 ▪ 4 min. čtení
Hlavně, že je to "virální" Je potřeba nazývat věci pravými jmény, protože v marketingu se pravda - ta zákaznická - vždycky ukáže. 31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení
Historie se opakuje... Je to skoro symbolické, že stejně jako před třemi lety, i letos na podzim se západní svět chvěje nejistotou z budoucnosti. Jak tehdejší vývoj... 31. 10. 2011 ▪ 5 min. čtení
Recepty na krizi, inovace není klišé Chopit se krize jako příležitosti byla nejčastější rada posledních dvou let - natolik častá, až se málem zvrhla v klišé. Přesto pozitivní... 31. 10. 2011 ▪ 4 min. čtení
Z neosobní samoobsluhy do obýváku Bankovní sektor se probouzí k nebývalé aktivitě - chce být přátelský, otevřený, transparentní, nebo tak alespoň působit. Po letech důrazu na... 31. 10. 2011 ▪ 5 min. čtení
Marketing plného břicha Vysoká škola Zdeňka Pohlreicha nese své ovoce. Celospolečenské hnutí za kvalitnější stravování nachází silnou odezvu v aktivitách výrobců... 31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení
Dosažitelné smysly Marketéři vyslyšeli apely k novému trendu zapojení více smyslů. Multisenzorický marketing si, zdá se, úspěšně klestí cestu do komunikace. 31. 10. 2011 ▪ 2 min. čtení
Akademické retro Sezona "back to school" školákům už odeznívá, ale vysokoškolákům se dveře fakult teprve otevírají. Čert ví, jak se pro své školy rozhodli, ale... 27. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení
Když internet už nestačí, drahoušku... Názor, že internet není samonosný, často zapadá v proudu hlasitých výzev, že kdo není on-line, je mrtev. Nyní se růst internetu zpomaluje a... 27. 9. 2011 ▪ 6 min. čtení
Odvážné slogany Se slogany je potíž. Musejí být úderné, jednoznačné, relevantní. a navíc ještě pravdivé. Právě průkaznost tvrzení se často stává terčem... 27. 9. 2011 ▪ 2 min. čtení
Štěbetavé nepochopení Staré pravdy platí i u nových nástrojů komunikace. Znovu se to ukázalo začátkem léta na nápadité, ale nakonec díky detailu nepovedené soutěži... 30. 8. 2011 ▪ 4 min. čtení
Metaxa a její recept na píseň roku Značka Metaxa rozjela loni první lokální kampaň, nasadila píseň české zpěvačky Debbi, Touch the Sun, která následně získala i uznání odborníků v... 2. 9. 2011 ▪ 11 min. čtení
Respondentem neurovědy Vyplňování dotazníků si člověk dokáže představit, jak ale probíhá neuromarketingový výzkum? Ukázka z dílny Confess Research. 30. 8. 2011 ▪ 1 min. čtení
Globální sběrna inspirace Zvýšení prodejů v aftersales je možné dosáhnout zvýšením spokojenosti zákazníků. Tuto filozofii rozvinula BMW Group v soutěži, které se poprvé... 1. 9. 2011 ▪ 4 min. čtení
Nejistoty a naděje "neuro-vize" Jedna z možných interpretací současného postoje k neuromarketingu je "mnoho povyku pro nic". Jaký je reálný podíl jeho příslibů proti nejistotě... 27. 6. 2011 ▪ 4 min. čtení