Média mají možnost vendety Je zvláštní, s jakou rychlostí se většina ekonomických analytiků adaptovala na další vlnu ekonomické paniky. A tak se ještě donedávna celkem... 22. 8. 2011 ▪ 2 min. čtení
Dětinský krok jedné PR agentury ukázal, proč s ní nepracovat Těžko říci, co vlastně Ami Communication chtěla dokázat, když před pár dny vypustila zprávu o tom, že již nechce pracovat pro svého klienta... 29. 8. 2011 ▪ 2 min. čtení
Zbytečné předsudky k Rusku a Slovensku Jak jinak než jako tupé předsudky z minula lze označit naše vnímání určitých regionů? V obecné rovině jeden takový předvedl minulý týden ministr... 26. 4. 2011 ▪ 2 min. čtení
Hrozbou pro média jsou média samotná Nová studie společnosti Focus Media Tomorow, která se věnuje konzumaci internetu a mobilním přístrojům, přinesla z mého pohledu opravdu zajímavé... 11. 4. 2011 ▪ 2 min. čtení
Sazka a TV Nova. Každý jiný, přesto hodně stejní Zatímco v případě Sazky jsou cíle hry celkem jasné (neobvyklá forma privatizace), tak dění v největší komerční stanici TV Nova je o poznání... 28. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení
Dříve, než začneme kritizovat úroveň české reklamy Spolu s každoročním vyhlášením cen za nejkreativnější reklamu - Louskáčků, které se koná zhruba za týden, přichází sezona upřímného zděšení lidí... 2. 3. 2011 ▪ 2 min. čtení
První veřejná zkouška ředitele TV Nova Jednou z nejzajímavějších reakcí na současnou hru o úplné zrušení reklamy v České televizi byla téměř obviňující tvrzení šéfa největší komerční... 24. 1. 2011 ▪ 2 min. čtení
Média a reklama jsou jako malé děti Boj smrčků s Chuckem Norrissem, který nyní předvádějí dva mobilní operátoři, má vedle příjmů pro média ještě jeden velký význam pro celou... 6. 12. 2010 ▪ 1 min. čtení
Předvánoční stres lidí z marketingu Jediné, co člověka napadá, když vidí snahu řady zadavatelů dohnat před Vánoci to, co zanedbali v průběhu roku díky své malé odvaze, je přísloví... 18. 11. 2010 ▪ 2 min. čtení
Volkswagen versus Škoda. Směšné Jeden z nejzajímavějších šťouchů v současné hře o budoucnost marketingu a značky Škoda Auto vůbec udělal celkem nedávno šéf koncernu Volkswagen... 20. 10. 2010 ▪ 2 min. čtení
Taková malá vládní poprava médií, reklamy a vůbec Obě nejsilnější mediální uskupení váhají překvapivě dlouho se zveřejněním nových odhadů investic do nákupu reklamního prostoru v médiích pro... 20. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení
Kouzla marketingových šarlatánů Je až zarážející, kolik racionálně uvažujících lidí z marketingu se nechalo v době krize nachytat na trik, který dostal název brandovaný... 13. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení
Jak Google změnil názor „A vy víte o nějakém důvodu proč mít rád Google?“ odpověděl jsem naproti sedící ředitelce této firmy Taťáně le Moigne na otázku, zda... 6. 9. 2010 ▪ 2 min. čtení
Je na čase hledat nějakou lepší výmluvu Bylo to téměř před rokem na vyhlašování Effie, kdy si mě vzal stranou Evžen Hart, bývalý ředitel reklamní skupiny Ogilvy. A začal mě... 30. 8. 2010 ▪ 2 min. čtení
Mají to tištěná média už spočítané? Klesající odhady čtenosti časopisů a novin posledního Media projektu (oficiální výzkum čtenosti tištěných médií Unie vydavatelů) jdou na první... 9. 8. 2010 ▪ 2 min. čtení
Blanka a zpupný Metrostav Sledovat komunikaci společnosti Metrostav po vytvoření třetího kráteru při hloubení pražského tunelu Blanka je opravdu zábavné. Vlastně celé se... 19. 7. 2010 ▪ 3 min. čtení
Jak FIFA bojovala za sponzory a nechala vyhrát konkurenci Právě skončené mistrovství světa ve fotbale mělo být marketingovou událostí roku. Tak si to maloval nejen pořadatel – mezinárodní... 12. 7. 2010 ▪ 2 min. čtení
Dobře nám tak. Můžeme za to všichni Tragické výsledky Česka (stejně jako Slovenska) na mezinárodní soutěži v Cannes nejsou tak strašné jako fakt, že reklama jako průmysl ztratila v... 27. 6. 2010 ▪ 2 min. čtení
Když mě nikdo nepochválí, tak to udělám sám Když asociace, která má celkem dvacet členů, vymyslí soutěž, ve které chce rozdat téměř padesát cen, může jít jen o dvě věci. Ztrátu soudnosti a... 14. 6. 2010 ▪ 2 min. čtení
Nebezpečné hrátky s upřímností Není mnoho firem, které se rády přiznají k tomu, že udělaly chybu. A ještě méně je těch, které to samy ochotně dají do médií a pak s tím pracují... 11. 2. 2010 ▪ 3 min. čtení